مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول خبر داد؛

اجرای طرح حامی در مدارس شهرستان چرداول

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول از اجرای طرح حامی در ۱۲ واحد آموزشی شهرستان خبر داد.

اجرای طرح حامی در مدارس شهرستان چرداول

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،زمانی مدیرآموزش وپرورش شهرستان چرداول  گفت:طرح حامی برای تقویت بنیان‌های علمی وفرهنگی مدارس محروم برای نخستین بار در ۱۲ مدرسه شهرستان در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به خصوص توجه به سند چشم انداز ۱۴۰۴ و نیز سیاست‌ها و راهبرد‌های وزارت آموزش و پرورش می‌طلبد که فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش را از آموزش صرف به تربیت و آموزش متنوع و همه جانبه نگر گسترش داد.

زمانی، مدارس را فضایی مناسب با شرایط ویژه جهت نهادینه کردن ارزش ها، عدالت جویی، حفظ آداب و رسوم، و توجه به فعالیت‌های چند بعدی عنوان نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول، امید بخشی، تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان را مهم و اساسی دانست و افزایش ارتباطات و تعاملات فرهنگی دوسویه را بین دانش آموزان یک تمرین و ایفای نقش برای آینده‌ای روشن مفید خواند.

وی اجرای طرح حامی بین مدارس را طرحی مهم جهت افزایش مشارکت ها، نوع دوستی، ارتباط، همدلی و توجه نیاز‌های دانش آموزان معرفی نمود و افزود: در این طرح که با همکاری حوزه امور بانوان آموزش و پرورش اجرا می‌شود، هر دو مدرسه با امضاء پیمان نامه به همکاری در زمینه‌های مختلف همچون آموزشی، کیفیت بخشی پرورشی و تربیتی، حمایت‌های مالی، تعاون و مشارکت پذیری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و... می‌پردازند.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح حامی در ۱۲ واحد آموزشی چرداول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.