درآمد پُست کردستان ۲۳،۴ درصد افزایش یافت

مدیرکل پست کردستان گفت: درآمد پُست کردستان در سال جاری نسبت به سه ماهه اول سال گذشته ۲۳،۴ درصد رشد داشته است.

درآمد پُست کردستان ۲۳،۴ درصد افزایش یافتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیرکل پست کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۲۱ فقره مرسوله جابجا شد و آمار مرسوله‌های وارده در این مدت ۹۵۶ هزار و ۱۷۱ و مرسوله‌های صادره نیز ۲۹۸ هزار و ۴۵۰ فقره بود.

شهاب وحیدیان ترافیک مرسوله‌های پستی در سه ماه اول پارسال را یک میلیون و ۴۴ هزار و ۷۴۴ فقره اعلام کرد و گفت: این رقم شامل ۷۴۸ هزار و ۱۲۷ مرسوله وارده و ۲۹۶ هزار و ۶۴۷ فقره مرسوله صادره است.

وی با اشاره به اینکه میزان رشد مرسوله‌های پستی وارده در سال جاری ۲۷،۸ درصد است، یادآور شد: مرسوله‌های پستی صادره نیز در مقایسه با سه ماه اول سال گذشته ۶ دهم درصد رشد داشت.

مدیرکل پست کردستان از کاهش ۹،۹ درصدی حجم ترافیک تجارت الکترونیکی استان در سال جاری نسبت به سه ماه ابتدایی سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: درآمد این بخش، اما نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴،۸ درصد افزایش یافت.

وحیدیان اظهار داشت: در سه ماهه اول پارسال هفت هزار و ۷۲۲ مورد و امسال ۶ هزار و ۶۹۱ فقره تجارت الکترونیکی در کردستان ثبت شد.

۱۹۱ دفتر پست روستایی، ۱۹۰ دفتر پست شهری و ۲۷ نمایندگی پست در استان کردستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند. همچنین تعداد ۲۰ صندوق پستی شخصی هوشمند و ۲۶۸ صندوق پستی شخصی غیرهوشمند نیز در این استان فعال است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است.

انتهای پیام/ز

افزایش درآمد پُست کردستان نسبت به سال گذشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.