سی و ششمین نشست پایان دوره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ تیرماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مهران گلزاری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: سی و ششمین نشست پایان دوره اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با شعار «نوسازی مشارکت، کارآمدی جمهوریت» با حضور اعضای فعال این دفتر در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

به گفته این فعال دانشجوی دانشگاه تبریز، این نشست پایان دوره به مدت سه روز در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ تیرماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سازمان‌های دانشجویی سراسر کشور یا دفتر تحکیم وحدت یک سازمان دانشجویی در کشور است که ابتدا با گردهم آمدن «انجمن‌های اسلامی» دانشکده‌های گوناگون در سال ۱۳۵۹ به عنوان «مرکز انجمن‌های اسلامی دانشجویان» شکل گرفت و در سال ۱۳۶۱ به طور رسمی تشکیل شد.

دفتر تحکیم وحدت در دهه‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ یکی از جنبش‌های فعال دانشجویی کشور بود، اما در دهه ۸۰ هجری شمسی دو انشعاب طیف علامه و طیف شیراز از یکدیگر جدا شدند. همزمان با منحل شدن رسمی طیف اصلاح‌طلب (طیف علامه) توسط دبیرخانه هیات‌های مرکزی نظارت بر تشکل‌های دانشگاهی دفتر تحکیم وحدت عملاً غیرفعال و دچار تغییرات و تحولاتی در مبانی سیاسی و فکری شد.

 

انتهای پیام/ش

سی و ششمین نشست اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در تبریزبرگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار