فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

انهدام یک باند کلان قاچاق/کشف کالای قاچاق۳۰۳ میلیارد ریالی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ۳۰۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،سردار عزیز اله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان ۷۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در این مدت مجموعا هزار و ۳۵ قلم لوازم آرایشی، ۴۹ هزار و ۹۷۲ قلم دارو، ۵۴ دستگاه لوازم یدکی خودرو، ۱۰۸ دستگاه لوازم خانگی، ۱۲۰ دستگاه تجهیزات رایانه ای، هزار و ۵۰ متر پارچه، ۵ میلیون و ۳۶۳ هزار نخ سیگار، ۱۳۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی، یک میلیون و ۳۲۳ هزار کیلوگرم مواد خوراکی شامل برنج، چای و حبوبات وتعداد ۴۵ هزار و ۱۱۳ قلم سایر کالا‌ها شامل لوازم صنعتی، وسایل شیلاتی، پزشکی کشف و ضبط شد.

ملکی ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳۰۳ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال دانست و گفت: در این رابطه یک باند کلان قاچاق کالا منهدم و ۸۹ متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۰۶ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده افزود: از این تعداد ۱۶ پرونده بالای صد میلیون تومان و ۹۰ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی تهدید قاچاق را برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی ذکر کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ز


جزئیات انهدام باند قاچاق کالا در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.