اجرا آبشار مصنوعی جدید پارک کوهستان با ارتفاع حدود ۹۰ متر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت : آبشار مصنوعی جدید پارک کوهستان با ارتفاع حدود ۹۰ متر با هدف ایجاد جاذبه گردشگری طراحی و اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت : آبشار مصنوعی در قسمت غربی یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان و با ارتفاع حدود ۹۰ متر با استفاده از توان و تجربه نیرو‌های این معاونت طراحی و اجرا شده و به‌زودی جلوه‌ای بسیار زیبا به این پارک خواهد داد.

وی گفت : آبشار مصنوعی قدیمی پارک کوهستان ارتفاعی حدود ۴۰ داشته و طی روز‌های گذشته بازسازی و پس از مدت‌ها راه‌اندازی شده است و بدین ترتیب در روز‌های آینده با افتتاح آبشار جدید جلوه‌ای بی‌بدیل در پارک کوهستان به نمایش در خواهد آمد.

وی گفت: با توجه به اجرای پروژه توسط نیرو‌های معاونت خدمات شهری شهرداری هزینه اجرای آن بسیار پایین بوده که پس از افتتاح و جمع‌بندی به اطلاع مردم خواهد رسید.

عیسائیان با بیان این مطلب که استقبال از آب‌نما‌ها و آبشار‌ها در شهر کرمانشاه بسیار چشمگیر است، یادآور شد: تجربه نشان داده که استقبال مردم کرمانشاه از آب‌نما‌ها و آبشار‌های طراحی و اجرا شده در شهر کرمانشاه بسیار مناسب است و قطعا با اجرای این پروژه شاهد حضور چشمگیر مردم شهر و میهمانانی از سایر مناطق خواهیم بود.

این مسؤول در پایان، افزود: باتوجه به اینکه اجرای این پروژه تا ۲۷ تیرماه به طول خواهد انجامید و امیدواریم در عصرگاه ۲۷ تیرماه شاهد افتتاح این پروژه باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

آبشار مصنوعی در قسمت غربی یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار