سالن مطالعه و نمایش در بلوار یاوران شرقی کلنگ زنی شد

کلنگ ساختمان سالن مطالعه و نمایش در بلوار یاوران شرقی واقع در محدوده شهرداری منطقه ۹ به همت شهرداری شیراز به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در این مراسم گفت: یکی از شاخص‌های اصلی توسعه فرهنگی سنجش میزان مطالعه است و امیدوارم ساخت این پروژه مشوق مناسبی برای ارتقای میزان مطالعه و سطح آگاهی شهروندان باشد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ براساس رویکرد انسان محوری نگاه معاونت فنی تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های فرهنگی همچون سینمای جوان واقع در فلکه کوزه گری، فرهنگسرای فرزانگان و حکمت و آغاز پروژه‌های جدید همچون سالن مطالعه و نمایش در بلوار یاوران شرقی است.

آرگیو ضمن اشاره به اجرای ۶ پروژه ورزشی در سطح شهر شیراز بیان کرد: در سال ۹۹ براساس برنامه ریزی‌های انجام شده پروژه‌های کلان و تاثیرگذاری را کلنگ زنی خواهیم کرد.

این سالن مطالعه و نمایش با زیربنایی به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع شامل سالن مطالعه چندمنظوره و سالن نمایش ۱۵۰ نفری است که در راستای افزایش سرانه آموزشی و فرهنگی شهرک والفجر، احدآباد، امام حسین (ع)، بهاران و فرزانگان در بلوار یاوردان شرقی احداث می‌شود.

احداث این پروژه گامی موثر در جهت ارتقای کمی و کیفی مناطق کمتر برخوردار شهری است.
انتهای پیام/م

ساخت سالن مطالعه و نمایش در شیراز

برچسب ها: شهرداری ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار