دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با مدیرکل صداوسیمای زنجان

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با مدیرکل صداوسیما دیدار کرد.

دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با مدیرکل صداوسیمای زنجانبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان لطیفی مدیرکل  صدا وسیمای مرکز زنجان در این دیدار با بیان این مطلب که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و برگزاری مراسم ملی، مذهبی و تعظیم شعائر دینی نقش مهم و موثری دارد، افزود: تشکیل این شورا حرکتی هوشمندانه برای حفظ و تداوم سبقه مردمی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

 لطیفی با اشاره گستره فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات، بر آمادگی صداوسیما برای تبیین بیش از پیش جایگاه و وظایف این نهاد انقلابی در بین مردم به ویژه در ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورا تاکید کرد.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این دیدار با قدردانی از همراهی‌ها و تعامل مثبت صداوسیما با این شورا گفت: ایجاد بستر مناسب برای تعظیم شعائر، مناسبت‌ها و پاسداشت فرهنگ انقلابی جزو وظایف شورای هماهنگی است که قطعا با همکاری رسانه استانی این مسیر هموارتر خواهد شد.

حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سکاندار حرکت‌های انقلابی به منظور صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در جامعه است و امیدواریم با تعامل بیش از پیش با رسانه استانی به این اهداف مهم نائل شویم.

وی خواستار تبیین جایگاه و فعالیت‌های این شورا در سال روز تشکیل ان در رسانه استانی شد.

 

انتهای پیام/ر

تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات حرکتی هوشمندانه برای حفظ و تداوم سبقه مردمی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.