نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته در مقاطع مهم و حساس تهدید‌های دشمنان را خنثی، و با ایجاد حرکت مردمی از انقلاب دفاع کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم تکریم و معرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این شورا نهادی مردمی و انقلابی است که برای صیانت و حمایت از نظام و تبیین مواضع انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور تشویق مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب تلاش می‌کند که این امر سبب ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و ظالمان جهان شده است.

در این مراسم با قدردانی از خدمات نصرالله شفیعی رئیس پیشین، حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

حجت الاسلام جمالی در سخنانی با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه ولایتمداری در کشور زبانزد است، بیان کرد: اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تعمیق و تثبیت آن در میان نسل جوان از مسئولیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی را از اهداف تشکیل این شورا عنوان گرد و گفت: با توجه به کارهای صورت گرفته، استان بوشهر در میان استان‌های کشور به عنوان الگو در حوزه گام دوم انقلاب برگزیده شده است.

انتهای پیام/ک

معرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.