فراخوان ثبت نام برگزیدگان ادبی کشور

بنیاد ملّی نخبگان به برگزیدگان ادبی کشور تسهیلات ویژه‌ای اعطا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: بر اساس آیین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از برگزیدگان ادبی‌ کشور، این بنیاد فرایند شناسایی آحاد اجتماعات ادبی را در دو رده مستعد برتر ادبی و سرآمد ادبی در سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

حبیب شریف افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال اطلاعات خود به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، به سامانه جامع اطلاعاتی بنیاد ملّی نخبگان به نشانی http://Sina.bmn.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه بنیاد ملّی نخبگان به نشانی http://bmn.ir بخش تسهیلات و حمایت‌ها مراجعه کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: براساس آئین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از برگزیدگان ادبی کشور، متقاضیان به شکل فردی یا با معرفی از سوی نهادهای معتبر ادبی (مجامع ادبی، نهادهای تخصصی ادبی ) می‌توانند در فرآیند ارزیابی در حوزه‌های شعر، داستان و تخصص‌های زبانی و ادبی شامل نویسندگی، ویرایش، آموزش زبان فارسی، ترجمه، زبان‌شناسی، پژوهش‌های زبانی و ادبی شرکت کنند.

شریف با بیان اینکه متقاضیان باید در محدوده سنی ۱۵ تا ۴۰ باشند، اظهارداشت: مستعدان برتر ادبی باید آثار زبانی و ادبی دارای نشانه‌های خلاقانه، نوآورانه، واجد ارزش‌های ادبی و متفاوت با کار عموم داشته، احوال و آثارشان معرف تخلف به ادب اسلامی و التزام عملی به نظام اسلامی و آئین ملی باشد.
انتهای پیام/م

اعطای تسهیلات ویژه به برگزیدگان ادبی‌ کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار