علوی: برگزاری بازی بدون تماشاگر تیم‌های ملی یک تصمیم جمعی بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری بازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید بدون تماشاگر یک تصمیم جمعی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا بازی تیم ملی بزرگسالان برابر تیم ملی امید بدون تماشاگر برگزار شد، اظهار کرد: به هر حال این تصمیم جمعی و یک  مسابقه تمرینی بود و این بازی در جدول برنامه های فدراسیون جهانی فوتبال هم قرار نداشت. روال این مسابقات به این صورت است که مربیان برنامه تاکنیکی خود را بعد از یک اردوی تمرینی بررسی می کنند و حضور رسانه ها در این بازی به خاطر این است که از قبل مشخص شده بود اگر تصمیم دیگری گرفته می شد شاید در خدمت رسانه ها در این مسابقه نمی توانستیم باشیم. البته خیلی خوشحال هستیم که در خدمت رسانه ها در این بازی هستیم. 

علوی درباره اینکه در ابتدا گفته شد که این بازی با حضور تماشاگر برگزار می شود  و بانوان هم می توانند این بازی را تماشا کنند اما بعد این موضوع منتفی شد، بیان کرد: نه این نظر شماست و به هیچ عنوان ما این موضوع را اعلام نکردیم که هواداران خانم هم در این بازی هستند. اصلا چنین چیزی نیست و بحث بازی رایگان طبق قانون فیفا غیرقانونی است و باید تماشاگران بلیت داشته باشند. 

او درباره اینکه در آخرین مهلت فدراسیون فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: تاریخ اعلامی اشتباه است و زمان دقیق آن را اطلاع رسانی می‌کنیم و مسابقه رسمی ملی که در پیش است در مورد ورود بانوان تصمیم گیری می‌شود. اولین مسابقه مقدماتی جام جهانی که ما در تهران میزبان هستیم در ماه نوامبر است که به امید خدا در ماه نوامبر نهاد‌های ذی صلاح درباره ورود بانوان در ورزشگاه‌ها تصمیم گیری می‌کنند.

ویلموتس ترجیح داد برنامه هایش را در تهران انجام بدهد 

علوی درباره مراسم قرعه کشی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: مهدی تاج بین ۲ نیمه بازی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید راهی فرودگاه شد تا به قطر برود و رئیس فدراسیون تنها به این سفر می‌رود و ویلموتس ترجیح داد یکسری از برنامه‌ها یش را در تهران انجام بدهد. به امید خدا قرعه خوبی نصیب فوتبال کشورمان شود.

ای اف سی خیلی سریع جدول را اصلاح کرد 

او درباره اتفاقی که در سایت‌ ای اف سی رخ داد و نام ایران حذف شد، گفت: ما بلافاصله از طریق دپارتمان بین المللی فدراسیون فوتبال با‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا ارتباط گرفتیم و آن زمان ساعت ۱۰ به وقت مالزی بود و با وجود اختلاف ساعت،‌ای اف سی خیلی سریع جدول را اصلاح کرد و خبر خوب را شما دادید که نام ایران دوباره به جدول لیگ قهرمانان آسیا بازگشت.

علوی در پایان خاطر نشان کرد: همراهی باشگاه‌ها با تیم‌های ملی قابل تقدیر است و زمان اردوی بعدی تیم ملی که ۱۱ مارس به مدت پنج روز بود به ۳ روز تغییر یافت.


بیشتر بخوانید: 

تاج: حذف نام ایران اشتباه‌ AFC بود/ منابع مالی فدراسیون بایکوت شده است

اسدی: دلیل حذف نام ایران از جدول لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌دانم

نام ایران به رده‌بندی AFC بازگشت


انتهای پیام/ 

اظهارات علوی در پایان دیدار تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار