هفته فرهنگی شهرستانها؛ فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیتهای استان است

صداوسیمای مرکز زنجان امسال در حرکتی ابتکاری و نوآورانه با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی طرح هفته فرهنگی شهرستان‌ها را به اجرا درآورده است.

هفته فرهنگی شهرستانها؛ فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیتهای استان استبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صداوسیمای مرکز زنجان امسال در حرکتی ابتکاری و نوآورانه با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های شهرستان‌ها، طرح هفته فرهنگی شهرستان‌ها را به منظور معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، پتانسیل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و جاذبه‌های گردشگری و سیاحتی مناطق مختلف استان، به اجرا درآورده است.

در این طرح شبکه استانی با حضور در شهرستان‌های استان، به مدت یک هفته برنامه زنده شبانگاهی خود را با مشارکت و حضور مردم در هر شهرستان به روی آنتن می‌برد که در دومین هفته میهمان مردم شریف شهرستان خدابنده می‌باشد.

صداوسیمای استان با استقرار واحد سیار و واحد sng و تلاش بی وقفه همکاران بخش‌های مختلف سازمان تلاش دارد تا با پرداخت بیش از پیش به سایر شهرستان‌های استان، ضمن ایجاد رضایتمندی در مخاطبان و معرفی شهرستان‌های استان، لحاظ شاد و مفرحی را برای بینندگان خود و بویژه مردم شهرستان میزبان، فراهم نماید.

این برنامه به تهیه کنندگی حسین اسماعیلی از شنبه تا چهارشنبه هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

پخش برنامه زنده شبانگاهی هفته فرهنگی شهرستانها از شبکه اشراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.