سرپرست پلیس راهور استان یزد خبر داد:

افرایش تصادفات در سه ماهه نخست سال جاری در یزد / ۴۱ نفر کشته در حادثه درون شهری

سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تصادفات درون شهری ۴۱ کشته و دو هزار و ۱۰۱نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون تصادفات درون شهری ۴۱ کشته و دو هزار و ۱۰۱نفر مجروح شدند که از این تعداد فوت شده ۳۱ نفر مربوط به مرکز استان است.

وی  با اشاره به افزایش آمار تصادفات عابران پیاده در استان، افزود: افراد ۴۰ تا ۵۰ سال و کودکان زیر ده سال بیشترین آمار تصادفات عابران پیاده را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ زارع  ادامه داد: بیشترین آمار تصادفات راهنمایی و رانندگی مربوط به موتورسیکلت عابر پیاده و دوچرخه سوار است.

وی از تشدید برخورد‌ها و کنترل در استان خبر داد و افزود: در سه ماهه دوم سال جاری گشت‌های درون شهری و پلیس نامحسوس در سطح استان افزایش می‌یابد.

سرهنگ زارع گفت: در استان یزد ۳۰ نقطه حادثه خیز در استان داریم که از جمله آن خیابان‌هایی مانند امام خمینی چمران سیدگلسرخ که فاقد جدا کنندگان میانی خیابان هستند.

وی با بیان اینکه تعداد دوربین‌های سطح شهر کم نمی شود، گفت: با توجه به کاهش تصادفات در معابر اصلی به دلیل وجود دوربین در آینده شاهد افزایش تعداد دوربین‌ها در سطح شهر خواهیم بود و همچنین با راه اندازی سامانه جدید پیامک تخلفات به صورت آنی برای رانندگان ارسال می‌شود.

سرپرست پلیس رهور همچنین عنوان کرد: وضعیت پارکینگ‌ها در سطح شهر نسبتا خوب است و مشکل اصلی نبود اطلاع رسانی و استفاده نکردن رانندگان از پارکینگ‌های سطح شهر است.

انتهای پیام/ی

تصادفات در سه ماهه نخست سال جاری در یزد افزایش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار