فسخ قرار داد شرکت توسعه گردشگری

معاون دادستان کرمانشاه گفت: پیشنهاد می‌کنیم با هماهنگی با رئیس کل دادگستری استان و براساس بند ۵ قرارداد، اجاره نامه دادگستری با این شرکت فسخ و این مجموعه به پیمانکاری توانمند واگذار شود.

فسخ قرار داد شرکت توسعه گردشگریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معاون دادستان کرمانشاه در حقوق عامه به عدم رفع برخی مشکلات زیرساختی مجموعه تفریحی سراب نیلوفر توسط شرکت توسعه گردشگری استان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم با هماهنگی با رئیس کل دادگستری استان و براساس بند ۵ قرارداد، اجاره نامه دادگستری با این شرکت فسخ و این مجموعه به پیمانکاری توانمند واگذار شود.

حسن ایمانی مقدم بابیان اینکه اواخر سال گذشته مجموعه تفریحی سراب نیلوفر به عنوان وقف دادگستری کرمانشاه به شرکت توسعه گردشگری واگذار شد، اظهار کرد: طی روز‌های اخیر به منظور بررسی وضعیت این مجموعه تفریحی گردشگری بازدیدی از آن داشتیم که متاسفانه در این بازدید مشکلات عدیده‌ای در مجموعه مشاهده شد که حاکی از کم کاری شرکت متولی این مجموعه است.

وی بیان کرد: وضعیت نامناسب فضای سبز و سرویس‌های بهداشتی، از بین رفتن برخی از زیرساخت ها، نبود امکانات بهداشتی لازم از مهمترین مشکلاتی است که در این مجموعه وجود دارد.

معاون دادستان کرمانشاه تاکید کرد: از سوی دیگر پارکینگ این مجموعه از افراد و گردشگران مبالغی بیش از حد مصوب دریافت می‌کرد که در این خصوص پرونده‌ای توسط سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دادگستری استان مجموعه تفریحی گردشگری سراب نیلوفر را با مبلغ ۸۵ میلیون تومان به شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه اجاره داده، عنوان کرد: طبق بند ۵ اجاره نامه، شرکت موصوف حق واگذاری مجموعه به غیر را ندارد، اما متاسفانه این شرکت بصورت غیرقانونی پارکینگ ها، غرفه‌ها و امور قایقرانی را به مبلغ ۳۵۱ میلیون تومان به اشخاص غیر واگذار کرده است.

ایمانی مقدم اضافه کرد: همچنین طی ماه‌های گذشته به این شرکت فرصت داده شد تا نسبت به رفع مشکلات این مجموعه اقدام کند، اما کاری انجام نگرفت.

انتهای  پیام/ز

 

عدم رفع برخی مشکلات زیرساختی مجموعه تفریحی سراب نیلوفر شرکت توسعه گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار