سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه ساری گفت: ۱۴۷ سبد کالا در ساری همزمان با دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

فرهاد قنبری سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۱۴۷ سبد کالای به مددجویان و خانواده‌های زیر پوشش این بنیاد  همزمان با دهه کرامت در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این سبد کالا شامل برنج، نان، لوبیاچیتى، عدس، رشته آش، رب گوجه فرنگى، ماکارانى، تن ماهى، چاى، قند، شکر، صابون، شامپو خانواده، پودر دستى، مایع ظرفشویى، پنیر، خرما و مرغ است.

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه ساری گفت: توزیع سبد کالای از روز دوشنبه ۱۷ تیرماه آغاز شد و تا ۱۹ تیرماه به پایان رسید.

قنبری افزود: بنیاد دست‌های مهربان این سبد کالا که ارزش مالی آن ۵ میلیون رالا است را در کنار دیگر خدمات این بنیاد، هر ماهه به مددجویان تقدیم می‌کند.

وی گفت: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در کشور ۱۴ شعبه شامل تهران، سارى، البرز، شیراز، تبریز، اصفهان، مراغه، سارى، یزد، قم، مشهد، کرمانشاه، رشت، ارومیه و کیش دارد که یکی از این شعبه‌ها در سال ۹۵ در ساری راه اندازی شده است.

دست‌های مهربان، سازمانی غیردولتی، مستقل و مردم نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت در سطح کشور فعالیت می‌کند.

این بنیاد خیریه با دریافت مجوز‌های رسمی درسال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به طور رسمی با حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد.
انتهای پیام/س
 

توزیع ۱۴۷ سبد کالا به مددجویان و خانواده‌های نیازمند ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.