معاون استاندار قزوین:

برای راه اندازی مجتمع‌های گلخانه‌ای محدویت منابع مالی نداریم

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین در جلسه ستاد اجرایی محصولات گلخانه‌ای و آبیاری نوین گفت: برای راه اندازی مجتمع‌های گلخانه‌ای هیچ گونه محدویت منابع مالی نداریم و سیستم بانکی نیز در این زمینه کاملاً همراه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در جلسه ستاد اجرایی محصولات گلخانه‌ای و آبیاری نوین با بیان اینکه برای راه اندازی مجتمع‌های گلخانه‌ای محدویت منابع مالی نداریم، گفت: در ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای آنچه برای استان مهم است افزایش تولید محصولات گلخانه‌ای است تا حوزه کشاورزی نیز صادرات محور شود.

حبیبی افزود: استان قزوین ظرفیت و شرایط لازم برای احداث و راه اندازی مجتمع‌های گلخانه‌ای را داراست، اما در این زمینه عقب هستیم و باید علت‌های آن بررسی شود.

وی اضافه کرد: حوزه کشاورزی باید مثل حوزه صنعت اقتصادی شود و تنها راه آن تمرکز روی تولیدات گلخانه‌ای است که باید به کیفیت محصول نیز توجه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار گفت: فرمانداران و مدیران شهرستانی باید به اهلیت متقاضیان مجتمع‌های گلخانه‌ای با حساسیت بیشتری عمل کنند.

حبیبی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی صدور مجوز نیز مهلت قانونی صدور مجوز را رعایت کنند و اگر بیشتر از مهلت قانونی یعنی ۱۵ روز طول بکشد و پاسخی ارسال نشود به منزله نظر مثبت خواهد بود.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد اجرایی محصولات گلخانه‌ای و آبیاری نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار