آغاز اجرای طرح تابستانه کتاب در خراسان جنوبی

طرح تابستانه کتاب از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد و تا سوم مرداد ادامه دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  رمضانی ، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طرح تابستانه کتاب امسال با شعار کتاب همنشین دلنشین به مدت ده روز در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ کتابفروشی در سامانه این طرح ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد ۱۱ کتابفروشی در بیرجند و یک کتابفروشی در فردوس فعالیت دارد.

رمضانی با بیان اینکه خراسان جنوبی ۳۶ کتابفروشی زیرنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد گفت: در طرح تابستانه کتاب، یارانه به کتابفروشی‌ها پرداخت می‌شود و کتابفروشی‌ها با تخفیف قیمت کتاب، از خریداران کتاب حمایت می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه هر خریدار با ارائه کارت ملی خود، می‌تواند تا سقف ۱۲۰ هزار تومان از تخفیف خرید کتاب بهره‌مند شود افزود: در این طرح برای خرید کتاب‌های تالیفی ۲۵ درصد و برای کتاب‌های ترجمه ۱۵ درصد تخفیف داده می‌شود.

وی با بیان اینکه هر سال سه طرح عیدانه، تابستانه و پاییزه برای حمایت از کتابفروشی‌ها و خریداران کتاب و پرداخت یارانه کتاب برگزار می‌شود، گفت: امسال به دلیل کمبود اعتبار طرح عیدانه در استان اجرا نشد.

انتهای پیام/ک

طرح تابستانه کتاب از امروز تا سوم مرداد ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.