روستای عنبران علیا هدف گردشگری در سطح بین المللی است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام شده در روستای عنبران علیا این روستا تبدیل به هدف گردشگری در سطح بین المللی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با اقدامات انجام شده در روستای عنبران علیا این روستا تبدیل به هدف گردشگری در سطح بین المللی شده است.

وی بیان کرد: واحد‌های بوم گردی بی نظیر و تولیدات صنایع دستی از جمله گلیم عنبران که شهرت جهانی دارد و همچنین محیط بسیار زیبا و پاکیزه این روستا توانسته فضای بسیار مناسبی را برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی فراهم کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: تنوع بسیار بالای غذا‌های ارگانیک و آب و هوای منحصر به فرد، روستای عنبران علیا را به یک روستای واحد مقصد گردشگری تبدیل کرده است.

فلاحی بیان داشت: قدمت بسیار بالای این روستا و تنوع محصولات فرهنگی نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند مسافران و گردشگران را به این روستای بسیار زیبا جذب کند.

وی با اشاره به تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری در سطح استان، افزود: استان اردبیل جاذبه‌های متعدد تاریخی و طبیعی دارد و می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

انتهای پیام/ح

تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار