افزایش دما و گرد و غبار در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت:در روزهای آینده شاهد گرد و غبار در آسمان استان همراه با افزایش دما خواهیم بود.

افزایش دما و گرد و غبار در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسن باقری‌شکیب، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین نقشه‌های هواشناسی و اطلاعات ماهواره‌ای تا اواسط هفته آینده شاهد افزایش نسبی دما تا ۳۸ درجه سانتیگراد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز دمای شهر همدان ۳۶ درجه سانتیگراد بوده و رفته‌رفته این دما به ۳۸ درجه سانتیگراد همراه با گردوغبار خواهد رسید ادامه داد: از روز آینده انتظار می‌رود دمای روزانه هوا روند افزایشی داشته باشد به‌ طوریکه تا سه روز آینده در برخی از نقاط دمای هوا به ۳۸ درجه خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان افزود: دمای فعلی هوا نسبت به ‌روز گذشته یک درجه افزایش داشته و دما از ۱۷ تا ۳۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی بیان کرد: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه خواهد بود به‌ طوریکه این جو تا یک هفته دیگر پایدار می‌ماند.

باقری عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فامنین با ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ ترین و بهار با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ ش

تا اواسط هفته آینده شاهد افزایش نسبی دما در همدان خواهیم بود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.