کارگاه توانمندی سازی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر

کارگاه توانمندی سازی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه لنده برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: کارگاه توانمند سازی با حضور 250 عضو گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر به مدت ۲روز و با حضور حضور اساتید رشته های حقوقی و قضایی،اخلاقی ،مسائل اعتقادی و مذهبی،بصیرت افزایی و روشنگری در لنده برگزار شد.

اسفندیار مختاری هدف از تشکیل این کارگاه را آمادگی و آموزش امران به معروف و ناهیان از منکر با شیوه های برخورد با منکرات عنوان کرد و گفت:امروز امر به معروف و نهی از منکر تنها در حیطه و بر عهده قوه قضاییه ،نیروی انتظامی و یا سپاه نیست بلکه بر عهده همه مردم است.

امام جمعه لنده هم در حاشیه این کارگاه گفت: با عنایت به توصیه های دین و عقل نیاز است در جامعه در برابر تخلفات و خطاهای افراد و گروه ها واکنش نشان داده شود و با تذکر و ارشاد به اعمال نیک و خیر دعوت شوند.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: باید با ایجاد گروه های مختلف در مساجد،مدارس،ادارات و در حیطه های فردی،گروهی و خانوادگی افرادی که در حال منکر هستند در جاهایی که نیاز به تشویق باشد تشویق و در جاهایی که نیاز به موعظه و تذکر باشد با شرایط قانونی و شرعی عمل کنند.

انتهای پیام/د

کارگاه امر به معروف و نهی از منکر

برچسب ها: احکام شرعی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.