تنیس با شایسته، شایسته هدایت نشد/دلیل تعلل در برگزاری مجمع انتخاباتی چیست؟

وضعیت ریاست فدراسیون تنیس همچنان در هاله‌ای از بهام قرار گرفته و مجید شایسته هشت ماهی است به عنوان سرپرست ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون تنیس ایران این روزها در دوگانگی مطلق به سر می برد و وضعیت انتخاب رئیس فدراسیون آن همچنان  در هاله ای ابهام قرار گرفته است.

مسئولان وزارت ورزش یکی پس از دیگری نوید روزهای خوش در تنیس را می دهند و از طرفی انتخابات ریاست این فدراسیون را به روزهای آینده حواله می دهند. روزهایی که شاید هنوز موعد آن همچنان فرا نرسیده و مجید شایسته رئیس فدارسیون تنیس که آبان ماه سال گذشته دوره چهار ساله ریاستش به اتمام رسیده هفت ماهی است به عنوان سرپرست سکان فدراسیون را هدایت می کند و با همان اعضای قبلی در سازمان لیگ تشکیل جلسه می دهد. 

از طرفی  شایسته شخصا چند باری اعلام کرده بود از اینکه تکلیف ریاست فدراسیون تنیس همچنان نامشخص است رضایت ندارد و خود نیز شخصا در بلاتکلیفی به سر می برد. ریاست او این چند وقته در حالی صورت گرفته که که تیم ملی تنیس نیز  شرایط خوبی در مسابقات بین المللی سپری نمی کند و در هر تورنمنتی با مشکلاتی مواجه می شود.

در آخرین تورنمنتی که تنیسورهای ایرانی در آن حضور پیدا کردند، مسابقات دیویس بود که و نتایج به کسب شده به حدی ضعیف بود  با چهار شکست در رتبه آخر جدول جای گرفتند. با اینکه شایسته به دلیل اتفاق پیش آمده عذرخواهی کرد، اما همین اتفاق نیز باعث شد تا دیدگاه وزارت ورزش نسبت به عملکرد تنیس تغییر کند و شاید با ادامه فعالیت شایسته در تنیس ممانعت به عمل بیاورند.

مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس  درباره انتخابات این فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: من از تاریخ دقیق  فدراسیون تنیس اطلاعی ندارم و هنوز چیزی در اینباره به ما ابلاغ نشده است. 

وی همچنین در مورد در دست داشتن حکم وزارت ورزش و ریاست هشت ماهه اش در فدراسیون تنیس زیر نظر مسئولان وزارت اظهار کرد: حضور من در تنیس منع قانونی ندارد و از طرف وزارت ورزش این حکم همواره تمدید می شود و از نظر بازه زمانی فعالیت من همه چیز نیز بستگی به نظر وزارت ورزش دارد. در هر صورت آرزوی من مشخص شدن تکلیف خانواده تنیس است.


بیشتر بخوانید: شایسته: از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون تنیس انصراف ندادم/ بابت کسب نتیجه ضعیف در مسابقات دیویس کاپ شخصا عذرخواهی کردم


انتهای پیام/

اظهارات شایسته در مورد وضعیت انتخابات فدراسیون تنیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار