هزینه از جیب فدراسیون برای سمت پوشالی/ تشکیل کمپ غرب آسیا در آسیای میانه؟

رئیس فدراسیون دوومیدانی با صرف هزینه‌های هنگفت به دنبال کسب کُرسی در آسیا است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی چند روز پیش برای حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید کنفدراسیون راهی تایلند شد و در حاشیه این سفر کیهانی به عنوان عضو کمیسیون مسابقات آسیا انتخاب شد و علاوه بر این توانست موافقت اولیه برای ایجاد کمپ پرتاب های غرب آسیا در تهران را بگیرد. اما سئوال اینجاست که کیهانی نایب رئیس آسیای میانه است و دوومیدانی کشورمان هم عضو این منطقه از آسیا محسوب می شود اما کمپ غرب آسیا قرار است در تهران افتتاح شود؟

به هر حال غرب آسیا به ما ارتباطی ندارد که کمپ دوومیدانی که ویژه این منطقه است درکشورمان ایجاد شود.
 
هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی درباره انتخاب کیهانی به عنوان عضو کمیسیون مسابقات آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به نظرم کیهانی دنبال بازرگرمی است چرا که حکمی برای سمت جدیدش دریافت نکرده است و کسی هم در آنجا نیست تا صحت این موضوع مشخص شود. او نایب رئیس آسیای میانه هم شده است اما حکمی در این باره ندارد.
 
 
او درباره ایجاد کمپ پرتاب های غرب آسیا در تهران اظهار کرد: جای تعجب دارد که دوومیدانی کشورمان عضو آسیای میانه است اما کمپ تمرینی غرب آسیا قرار است در تهران ساخته شود. علاوه بر این ما برای ساختن کمپ در تهران معذورات فرهنگی داریم و امکانات لازم هم برای تشکیل کمپ نداریم. ما وسایل دوومیدانی از جمله چکش، دیسک، وزنه و نیزه با استانداردهای جهانی نداریم و وسایلی که دوومیدانی کاران ما به مسابقات آسیایی بردند مورد تایید قرار نگرفت.

مربی تیم ملی بیان کرد: بستر لازم برای ایجاد کمپ دوومیدانی باید فراهم شود و کاری را بدون زیر بناهای استانداردهای نمی شود درست انجام داد. به نظرم کیهانی شوآف می کند و هیچ اقدامی برای دوومیدانی نکرده است.

انتهای پیام/

کیهانی همچنان به دنبال کُرسی در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.