وظیفه تامین اجتماعی امانت داری حقوق کارگران است

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولین وظیفه تامین اجتماعی را امانت داری می‌دانیم.

وظیفه تامین اجتماعی امانت داری حقوق کارگران استبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولین وظیفه تامین اجتماعی را امانت داری می‌دانیم کسانی که بخشی از حقوقشان را در سازمان مابه ودیعه می‌گذراند برای تضمین آینده خود و فرزندانش و همچنین برای دریافت خدمات و این وظیفه سنگینی است.

سالاری گفت: در این حوزه حق ولخرجی نداریم و همچنین درباره استقلال اداری و مالی صیانت کنیم از ظرفیت‌های ارکان مختلف کشور بهره گیری کنیم و استقلال به معنای آن نیست از از ظرفیت‌های مجلس و دولت بهره نگیریم.

وی افزود: ساختار خود را باید ساده کنیم شرکت‌های مدیریتی باید در طول یکدیگر باشند همچنین در بحث خدمات غیر حضوری نیز بخشی از کار باید کامل‌تر شود تا شرمنده بیمه شدگان نشویم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در بحث خدمات نوین نیز به معنای واقعی آن محقق نشده است یعنی اگر در هر شعبه ۴۰ باجه داریم هر یک نفر باید کاملا اطلاعات و اختیارات سازمان تأمین اجتماعی داشته باشد و همه خدمات انجام دهد.

سالاری افزود: در حوزه درمان اعتبار دفترچه‌های درمانی باید به وضعیت مطلوب بازگردد اعتبار دفترچه را با حمایت دولت و دریافت مطالباتمان وظیفه خود می‌دانیم.

وی گفت: پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان وظیفه ماست طرح کرامت رضوی را حتما ادامه خواهیم و وصول مطالبات سازمان از تمام ظرفیت بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم کیفیت خدمات را بهتر کنیم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: وام بازنشستگان نیز تسهیل خواهیم کرد در بحث هم اندیشی از هفته آینده نشست‌هایی خدمت شرکا خواهیم داشت همچنین در بحث مسکن از ظرفیت مسکن مهر نیز پیگیری خواهم کرد و در بحث اصلاحات پارامتریک نیز قصد نداریم مزایده برای شرکا بگذاریم این اطمینان را می‌دهیم با حمایت وزیر سازمان مقتدر و پاسخگو خواهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار