رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

کمک به رونق اقتصادی کشور اولویت اساسی بسیج است

بسیج در راستای رونق تولید و اشتغال گام برداشته و کمک به رونق اقتصادی کشور اولویت اساسی این نهاد است.

کمک به رونق اقتصادی کشور اولویت اساسی بسیج استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بسیج در راستای رونق تولید و اشتغال گام برداشته و هدف و اولویت بسیج کمک به دولت در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال است.

وی بیان کرد: حرکت گسترده‌ای در تکامل برنامه‌های بسیج آغاز شده است تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف اقدامات اساسی انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سفری دو روزه به اردبیل داریم و در این سفر با فرماندهان سپاه و پایگاه‌های مقاومت دیدار خواهیم داشت و نیز جلساتی با مجمع بسیج برگزار می‌کنیم تا مسائل بسیج در حوزه‌های مختلف در اردبیل را مورد بررسی قرار دهیم.

سلیمانی گفت: خدمت‌رسانی به نظام و انقلاب اسلامی ایران یک اولویت اساسی بوده که در این زمینه بسیج تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف را انجام دهد.

وی یکی از نیاز‌های اساسی را رونق تولید واشتغال دانست و افزود: در این زمینه بسیج نیز از ظرفیت خود استفاده می‌کند تا بتواند کمک‌حال دولت در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز در بدو ورود به اردبیل در مزار شهدای والامقام و منزل شهید مدافع حرم علی آقایی حضور یافتیم تا به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کنیم چرا که ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان بسیج در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.