توقیف اموال ستاره اسبق فوتبال برزیل به دلیل بدهی مالی

بخشی از دارایی‌های ستاره سابق تیم ملی برزیل به دلیل بدهی سنگین مالی توقیف شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کافو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه‌های رُم و میلان ایتالیا به دلیل بدهی چند میلیون دلاری گرفتار دردسر بزرگی شده است.

به نقل از مارکا اسپانیا، یک دادگاه برزیلی اموال مدافع راست سابق برزیل را به دلیل ناتوانی او در باز پرداخت بدهی هایش مصادره کرده است.

روزنامه برزیلی فولیا دی سائوپائولو گزارش می‌دهد که کافو بدهی‌های بزرگی به بار آورده است که باعث شده او ۵ قلم از دارایی‌های خود را از دست بدهد.

شکست خوردن مؤسسه (آژانس ورزشی کاپی پنتا اینترنشنال فوتبال پلیر) که کافو آن را به همراه همسرش اداره می‌کند، باعث شده این زوج در آستانه از دست دادن ۱۵ قلم دیگر از دارایی هایشان باشند. کافو این موسسه را سال ۲۰۰۴ راه اندازی کرد و کار‌های بازیکنان و ورزشکاران متعددی را مدیریت می‌کند.

به نوشته مارکا ۱۵ قلم از دارایی‌های کافو به اسم همسرش است که رهن وامی به ارزش ۱.۱ تا ۶ میلیون دلار است.

کافو درای باه گفت: این مشکل من است. من می‌توانم دارایی هایم، ماشینم، خانه ام را تسلیم کنم، می‌توانم آنچه را که می‌خواهم برای پرداخت بدهی هایم بدهم.

کافوی ۴۹ ساله که در حال حاضر به‌عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فعالیت می‌کند، در فاصله سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۸ نزدیک به ۴۰۰ بازی برای تیم‌های رم و میلان انجام داد و با این تیم‌ها دو بار قهرمان اسکودتو و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

او همچنین با ۱۴۲ بازی، رکورددار بازی در تیم ملی برزیل است و تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که در سه فینال پیاپی جام جهانی (۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲) حضور داشته و در دو بار آن (۱۹۹۴ و ۲۰۰۲) به پیروزی و قهرمانی رسیده است.


بیشتر بخوانید:

آرژانتین ۲ - ۱ شیلی/ پایان شکست ناپذیری یاران ویدال مقابل آلبی سلسته / عنوان سومی مردان سرزمین نقره در برزیل

برزیل ۳ - پرو ۱ /سلسائو قهرمان کوپا آمریکا شد

برزیل - پرو / پایان ناکامی‌ها در گرو نهمین کوپا برای سلسائو/ رکورد جالب پرویی‌ها در دیدار نهایی


انتهای پیام/

پنج قلم از دارایی‌های کافو مصادره شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.