زهیوی: ۲۰ روز دیگر با قدرت به تمرینات باز می‌گردم

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره شرایط حضورش در ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم زهیوی، مهاجم با تجربه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در دیدار برگشت لیگ هجدهم مقابل فولادخوزستان با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد و مدت ها دور از مستطیل سبز بوده، در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیمش در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: ۶ ماه از مصدومیتم گذشته است و باز هم خدا را شکر می‌کنم که به فوتبال بازگشتم و تمام تلاشم را می‌کنم که عملکرد خوبی بهتر از گذشته داشتم.

او افزود: روز به روز در حال بهتر شدن هستم و حدود ۲۰ روز دیگر با قدرت بازمی گردم. از نخستین هفته می‌توانم بازی کنم و شاید قدرت کافی را نداشته باشم، اما از هفته‌های بعدی می‌توانم خیلی راحت‌تر کار کنم. امیدوارم بچه‌ها کمک کنند تا شرایط من و تیم بهتر شود و نتایج خوبی بگیریم.

زهیوی در مورد دیدار با الاتحاد و انرژی بالای منصوریان گفت: منصوریان انرژی بالای ۱۰۰ برابر دارد و انرژی را نیز به تیم وارد کرده است و همه با انرژی و جنب و جوش بالا کار می‌کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

مهاجم ذوب آهن در پایان در مورد ارتباطش با منصوریان بیان کرد: ابتدا باید بگویم که نمی‌توانم صد در صد بگویم قرارداد امضا می‌کنم، اما همه چیز تا ۲ -۳ روز آینده مشخص می‌شود. به هر حال هر باشگاهی حق دارد که در این زمینه تصمیم بگیرد و شرایط من هم به زودی مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات ذوب آهن با جذب یک اروپایی به پایان می‌رسد

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات زهیوی درباره حضور در ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.