فتحی: فیفا مطالبات پروپئیچ را به او پرداخت می‌کند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص پرداخت مطالبات بازیکن سابق کروات این تیم اظهاراتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، امیرحسین فتحی (مدیرعامل باشگاه استقلال) درباره وضعیت پرونده پروپئیچ اظهار داشت: متاسفانه در فضای مجازی، دوستانی که خودشان را در سطح استقلال می‌بینند و از نام و لوگو و برند استقلال استفاده می‌کنند و از این طریق به جذب درآمد، حامی مالی و مخاطب می‌کنند، متاسفانه دست به تشویش اذهان هواداران ومخاطب می‌کنند، به این جو درباره پروپئیچ متاسفانه دامن می‌زنند. بنده از اولین روزی که مسئولیت گرفتم، پرونده پروپئیچ را با همکارانم پیگیری کردیم که در هفته‌های اخیر این پیگیری بیشتر شد.

وی در ادامه افرود: در حال حاضر معاون باشگاه یعنی (علی خطیر) در زوریخ حضور دارد و مکاتبه‌های زیادی کردیم که از درآمدهایمان در فیفا پول پروپئیچ را پرداخت کنیم که این کار انجام نشد. با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری کردیم که خود باشگاه این پول را پرداخت کنیم. با این حال در نامه‌نگاری‌های زیادی که دوباره با فیفا داشتیم، موفق شدیم به آن‌ها این مسئله را بقبولانیم. آن‌ها پذیرفتند که این پول را از محل درآمدمان پرداخت کنند. امروز با مسئولان کمیته انضباطی فیفا صحبت کردم و آن‌ها اعلام کردند که این پول را از درآمد ما به پروپئیچ پرداخت کنند. آن‌ها قرار است رسما به فدراسیون فوتبال اعلام کنند که این پول را به پروپئیچ پرداخت می‌کنند. همچنین ما به صورت موازی پولی به سفارت ایران در کرواسی منتقل کردیم تا در صورت نرسیدن پول از سوی فیفا به پروپئیچ پرداخت کنیم. بنده به هواداران استقلال می‌گویم که اخبار را از رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنند و توجهی به منابع غیررسمی و افرادی که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند، نکنند.


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرونده پروپئیچ

فسخ قرارداد بازیکن اخراجی استقلال به تعویق افتاد

باشگاه استقلال از پرسپولیس شکایت می‌کند؟


انتهای پیام/

اظهارات فتحی در خصوص پرداخت مطالبات پروپئیچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۸
بیشترین ضربه را اقای فتحی خودتان میزنید حالا گیریم مسئله پروپویچ حل شد شفررا میخای چیکار کنی اون مشگلو که خودتون بوجو اوردین وشکایتهای بعدی وبعدی..