بی غم: آذرخش تیم بسیار خوبی بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: آذرخش تیم بسیار خوبی بود و در دیدار این هفته بسیار عملکرد خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از پیروزی پر گل ۱۰ بر ۲ تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: از همه بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چرا که با همه وجود در این بازی ظاهر شدند و این پیروزی حق این بازیکنان بود.

وی به نتایج ۲ هفته اخیر تیمش نیز اشاره کرد و انتقاد‌ها به این تیم را بی مورد خواند و گفت: در ۲ بازی گذشته همچون بازی امروز بازیکنان با تمام وجود حاضر شدند، ولی متاسفانه توپ‌های ما گل نشد و در نقطه مقابل تیم‌های مقابل به گل رسیدندو بازیکنان من فوق العاده هستند.

بی غم همچنین به مصدومیت بازیکنان تیمش اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه بازیکن مصدوم زیاد داریم از مهران عالیقدر گرفته تا مسعود یوسف، میثم برمشوری، حسین فهیمی مقدم و سنگ سفیدی همگی مصدوم هستند و امیدوارم که بزودی با رفع مصدومیت در ترکیب تیم قرار گیرند. خوشبختانه بازیکنانی هم که در زمین هستند با همه وجود بازی می‌کنند و در غیبت مصدومان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.


بیشتر بخوانید:

گیتی پسند در برابر آذرخش جشنواره گل به راه انداخت / فرش آرا در ساری مچ لک را خواباند/ خداحافظی اصغری مقدم از دنیای فوتسال

زور نایب قهرمان فصل قبل به حفاری نرسید/ پیروزی مس سونگون مقابل ستارگان ورامین

شمس: سن ایچ و آذرخش شگفتی‌های لیگ برتر فوتسال هستند / استقلال و پرسپولیس وادر فوتسال نمی‌شوند


انتهای پیام/

اظهارات بی غم در پایان دیدار مقابل آذرخش بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار