کاملا هریس: ترامپ یک انسان بُزدل و قلدر است

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از لفاظی‌های ترامپ علیه زنان دموکرات کنگره، او را انسانی بُزدل و قلدر خواند.

کاملا هریس: ترامپ یک انسان بُزدل و قلدر استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، کاملا هریس، سناتور دموکرات کالیفرنیا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دیروز در یک سخنرانی در آیالت آیووا، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و او را شخصی «بزدل» و «قلدر» نامید.

هریس در واکنش به اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ که گفته بود زنان دموکرات کنگره باید به کشور‌های خود بازگردند، گفت: این اظهارات زننده است، احمقانه است، سطحی است، نفرت انگیز است و باید متوقف شود. این حرف‌ها باید متوقف شود. می‌دانید یکی از قدرتمندترین ابزار‌هایی که در دستان رئیس جمهور آمریکاست، این میکروفون است و رئیس جمهور کنونی آمریکا با اقداماتش دفتر ریاست جمهوری را نابود کرده است.

وی در ادامه گفت: به جای اینکه (ترامپ) درک کند بزرگترین قدرتی که می‌تواند نشان دهد این است که مردم را بالا ببرد، او از این قدرت استفاده می‌کند تا مردم را به زمین بکوبد، که آن‌ها را تحقیر کند، که برای آن‌ها قلدری کند، که آن‌ها را خرد کند، و تا آنجا که من می‌دانم او یک بزدل است. او یک بزدل و قلدر و مایه شرمساری است.

هریس در بخش دیگری از سخنرانی اش به ترامپ کنایه زد و گفت: ما همه در این موضوع کنار هم هستیم. در واقع این دونالد ترامپ است که باید به جایی که از آن آمده بازگردد.

دونالد ترامپ روز‌های یکشنبه و دوشنبه توییت‌های توهین آمیزی در انتقاد از زنان دموکرات کنگره منتشر کرد. ترامپ در این توییت‌ها از زنان دموکرات کنگره خواست به کشور‌های خود که مملو از انواع جرم و جنایت است، بازگردند. رئیس جمهور آمریکا نوشت: چرا آن‌ها بازنمی‌گردند و مکان‌های آلوده به جرمی که از آنجا آمده‌اند را اصلاح نمی‌کنند؛ سپس می‌توانند بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را انجام داد. این مکان‌ها بدجور به کمک شما نیاز دارند، باید هر چه زودتر عازم شوید.

اما این اظهارات ترامپ مورد انتقاد مقامات و نمایندگان آمریکایی قرار گرفت. مجلس نمایندگان آمریکا هم دیروز قطعنامه‌ای را در محکومیت سخنان نژادپرستانه ترامپ به تصویب رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار