ورود کاروان نذر آب به خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ورود کاروان نذر آب به خراسان جنوبی خبر داد.

شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: ۴ کاروان سلامت از ۱۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریورماه سال جاری به مناطق کم برخوردار استان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی و سنو گرافی ازجمله خدمات این کاروان‌ها است. افزود: علاوه براین خدمات، مشکل آب و توزیع سبد غذایی در مناطق جامعه هدف نیز از جمله مسائلی است که این کاروان‌ها به آن خواهند پرداخت.

شهریاری با اشاره به اینکه کاروان‌های اعزامی از استان‌های گیلان، یزد، اردبیل و خراسان رضوی هستند. گفت: استان گیلان شهرستان زیرکوه، استان خراسان رضوی شهرستان نهبندان، استان یزد شهرستان طبس و استان اردبیل شهرستان سربیشه را زیرپوشش خدمت رسانی قرار خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی شهریاری با اشاره به اینکه طرح نذر آب با هدف خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده از خشکسالی است. افزود: با توجه وجود خشکسالی در خراسان جنوبی بنابراین در این طرح قرار می‌گیرد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای اجرای طرح نذر آب در استان بیان کرد: در حال حاضر اطلاعات مورد نیاز برای اجرای این طرح آب مانند شناسایی بیماری‌های رایج، تجهیزات مورد نیاز و روستا‌هایی که به آب شرب نیازمند اما فاقد تانکر هستند در حال جمع آوری است.

انتهای پیام / ط ا

ورود کاروان نذر آب به استان در ۱۰ مرداد ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار