روایت زندگی سی ساله شهید عمار بهمنی در برنامه «از آسمان»

شهید عمار بهمنی دانشجوی ورزشکار اهل فسا و ساکن تهران بود که خیلی زود به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روایت زندگی سی ساله شهید عمار بهمنی در برنامه از آسمانزندگی سی ساله شهید عمار بهمنی گفتنی‌ها و شنیدنی‌های شیرینی دارد که گوشه‌ای از آن در برنامه این هفته «از آسمان» تقدیم علاقه مندان فرهنگ جهاد و شهادت می‌شود.

امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان برنامه «از آسمان» پیرامون زندگی  شهید عمار بهمنی، به خبرنگار ما گفت: شهید عمار بهمنی نمونه‌ای از جوانان غیر نظامی ولی آماده به رزم انقلاب است که در وقت مبارزه با ظالم، از همه آرزو‌های ریز و درشتشان می‌گذرند.

وی ادامه داد: وحشیگری تروریست‌ها در سوریه آرام و قرار را از عمار گرفته بود و همین مسئله سبب شد که او بار‌ها در جمع دوستان و خانواده این موضوع را بیان کند که پیگیر اعزام به منطقه است. بالاخره هم رفت و در همان نخستین اعزام به شهادت رسید.

خورشیدی فرد اظهار کرد: عمار علیرغم اینکه امید زیادی به زندگی داشت و جوان سر زنده‌ای بود، دوست داشت که اولین شهید مدافع حرم محل زندگی اش باشد. عمار بهمنی دانشجوی ورزشکار اهل فسا و ساکن تهران خیلی تلاش کرد تا برگه اعزامش مهر شود و به جمع رزمنده‌های مدافع حریم اسلام بپیوندد. سرانجام کار رفتنش جور شد و این بسیجی جهادگر به آرزوی دیرینه اش رسید.

گفتنی است این روایت «از آسمان» به همت آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، جعفر اکبری، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء تولید شده و جمعه ۲۸ تیرماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار