افشای جزئیات نشست ماه ژوئن مقامات آمریکا، روسیه و رژیم صهیونیستی

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی افشا کرد مقامات مسکو، واشنگتن و تل‌آویو در ماه ژوئن نشستی را درباره «حضور ایران در سوریه» برگزار کردند.

افشای نشست سه جانبه آمریکا، روسیه و رژیم صهیونیستی درباره ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اف اسرائیل، کانال ۱۳ خبری رژیم صهیونیستی روز گذشته در گزارشی افشا کرد در نشست سه جانبه‌ای میان مشاوران امنیت ملی آمریکا، روسیه و این رژیم در ماه ژوئن، مقامات واشنگتن و تل‌آویو از مسکو خواستند تا درباره خروج ایران از سوریه اطمینان حاصل کند.

جان بولتون، مشاور امنیت آمریکا و میر بن شبات، همتای صهیونیست او در ادعا‌های خود به ساخت تاسیسات موشکی از سوی ایران برای حزب الله در لبنان و نیز حمایت از گروه‌های مقاومت شیعه در عراق با موشک‌های دوربرد، که قادر به رسیدن به سرزمین‌های اشغالی هستند، اشاره کردند.

یک مقام ارشد دولت آمریکا به کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت روسیه اعلام کرد خروج ایران از سوریه چیزی را حل نخواهد کرد.

مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی پیشنهاد کردند روسیه در ابتدا از خروج سلاح‌های سنگین ایران از سوریه اطمینان یابد. روسیه به این درخواست مقامات واشنگتن و تل‌آویو پاسخی نداده است. به دنبال این نشست نیکولای پاتروشوف، مشاور امنیت ملی روسیه با حمایت از ایران، بار دیگر از حضور آن در سوریه پشتیبانی کرد.

کانال ۱۳ خبر رژیم صهیونیستی گزارش داد در ۲۵ ماه ژوئن نشست سه جانبه‌ای میان مشاوران امنیت ملی روسیه، آمریکا و این رژیم برگزار شد که اولین نشستی از این نوع بوده و به ادعا‌های رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با آنچه بلندپروازی‌های هسته‌ای و نیز نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه خوانده شده است، برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار