رونق تولید با چابک سازی و پرهیز از روزمرگی

استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان گفت: رونق تولید با چابک سازی و پرهیز از روزمرگی امکان پذیر است.

رونق تولید با چابک سازی و پرهیز از روزمرگیبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حقیقی  استاندار زنجان با اشاره به اهمیت رونق تولید برای ادامه سال گفت: شعار سال در گرو داشتن اولویت و برنامه کاری، پرهیز از روزمرگی، چابک سازی و پیگیری برنامه‌ها برای اشتغال خرد وبزرگ است.

وی با اشاره به اهمیت درگاه استانی برای ارائه عملکرد از سوی مدیران استانی افزود: این درگاه برای ارزیابی عملکرد و ارائه گزارش به مردم برای آرامش روانی آنان است.

استاندار زنجان بر ارتباط با مردم تاکید کرد و از مدیران خواست یک روز مشخص را برای ملاقات عمومی و پیگیری مشکلات مردم تعیین کنند.

وی همچنین با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات برای نشان دادن قدرت به استکبار و استبداد افزود: تمام تلاش‌ها باید برای افزایش مشارکت مردم باشد.

حقیقی از افزایش قیمت گوشت مرغ بر خلاف مصوبه ستاد تظیم بازار انتقاد کرد و از معاون امور هماهنگی اقتصادی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خواست با خاطیان برخورد کنند.

استاندار زنجان از مدیرانی که ۵ اولویت و برنامه کاری خود را بر اساس برنامه و دستور کار در درگاه تعریف شده استانداری گذاشته اند تشکر کرد و برداشتن نقشه راه، اولویت کاری قابل سنجش تاکید کرد.

همچنین علیاری، مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره پوشش بیمه‌ای بیش از ۵۳۶ هزار نفری در استان گفت: بودجه تامین اجتماعی استان امسال با افزایش ۳۴ درصدی به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به کمک بیمه‌ای برای افزایش رونق تولید در استان از اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب در هزار و ۷۶۲ کارگاه تولیدی به مبلغ ۷۹۹ میلیارد ریال خبر داد.

علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز گفت: در خرداد ماه مصرف برق ۲۰ درصد کاهش یافته است.

محمدی مدیر کل بهزیستی استان نیز تعداد پرونده‌های مددکاری استان را هفت هزار و ۶۴۱ پرونده اعلام کرد و افزود: از پذیرش دو هزار و ۴۸۳ نفر در راستای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

در پایان این جلسه از مدیر کل راه و شهر سازی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیر کل جهاد کشاورزی استان برای تهاتر، بدهی ومطالبات دستگاه‌های اجرایی به اشخاص به ارزش هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ر

کاهش  ۲۰ درصد مصرف برق در خردادماه سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.