دبیر: از مسئولان درخواست دارم کشتی را فرزند خود بدانند/ ایجاد تغییر به صلاح کشتی نیست

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با شرایطی که کشتی دارد، در حال حاضر ایجاد تغییرات به صلاح این رشته ورزشی نیست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: فدراسیون کشتی محلی برای خودنمایی نیست. امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالا ببریم.

او افزود: تمام تلاش ما باید در تمام رده‌های سنی و در بخش آزاد و فرنگی در این رابطه به کار گرفته شود. در این رابطه از مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی کشور درخواست می‌کنم تا به کشتی نگاه ویژه‌ای داشته باشند و این رشته ورزشی را فرزند خود بدانند.

دبیر ادامه داد: کشتی در ایران مانند تکواندو در کره جنوبی و بسکتبال برای آمریکایی‌ها است و یک ورزش ملی به حساب می‌آید. کشتی باید به دوران اوج خود یعنی دهه ۷۰ و ۸۰ برگردد و باید کمک مسئولان را ببینیم. من به تنهایی نمی‌توانم این وظیفه مهم را گردن بگیرم و این مهم به وسیله ما حاصل می‌شود. من هم به عنوان نفر آخر بر تصمیمات نهایی نظارت می‌کنم. افرادی که در فدراسیون قبلی بودند و نفرات جدیدی که به فدراسیون به عنوان عوامل اجرایی اضافه می‌شوند همکاری کنند. هدف ما در گام اول جلب رضایت خدا و بعد هم جلب رضایت مردم است.

او در خصوص سایر کاندید‌اها که برای ریاست فدراسیون کشتی احراض صلاحیت شده بودند عنوان کرد: عباس جدیدی و امیر خادم قهرمانان جهان و المپیک هستند و همه ما آن‌ها را دوست داریم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم. من برای هر ۲ نفر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همه کمک کنند.

وی افزود: خدا هر کسی را به یک شیوه‌ای آزمایش می‌کند و من هم همیشه با آبرویم آزمایش شدم. راضی به رضای خدا هستم، اما ۲۵ روز وقتم را برای این اتفاق گذاشتم و تنها چند ساعت برای تبلیغات فرصت داشتم. تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد.

در حال حاضر ایجاد تغییر به صلاح کشتی نیست

دبیر اظهار کرد: افرادی که در کشتی فرنگی و آزاد حضور دارند باید محکم به کار خود ادامه دهند. در حال حاضر ایجاد تغییر در کشتی به صلاح نیست. تمام نفراتی که فعلا کار می‌کنند من را می‌شناسند و برای کشتی وقت می‌گذارند. من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم. باید کمیته فنی شکل بگیرد و با مدیر تیم‌های ملی و سرمربیان نیز صحبت کنم تا بهترین تصمیم را بگیریم. امیدوارم تصمیمی نگیریم که تیم ملی دچار لغزش شوند.

کشتی وضعیت مناسبی ندارد

او افزود: همه افراد لزوما نباید در فدراسیون حضور داشته باشند، فدراسیون کشتی جزئی از ورزش کشتی است. باید توجه کرد کار باید تیمی باشد و از تمام ظرفیت‌ها باید به درستی استفاده شود. با آسیب شناسی‌هایی که داشتیم متوجه شدیم اوضاع کشتی مناسب نیست.

دبیر گفت: اولین کارم این است که به کربلا سفر می‌کنم. فردا راهی کربلا خواهم شد و همه دوستان را دعا می‌کنم.

دبیر همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شد سازمان بازرسی به حضور او در انتخابات ایراد گرفته است، بیان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و باید از سازمان بازرسی بپرسید.


بیشتر بخوانید:

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

دبیر مجوز حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار