گاز رسانی به ۳۹۷ روستای استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۹۷ روستای استان کرمانشاه امسال گازرسانی می‌شود گفت : عملیات گازرسانی به سه شهر فاقد گاز استان کرمانشاه سال آینده به اتمام می‌رسد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تنها سه شهر استان کرمانشاه فاقد گاز هستند گفت : گازرسانی به سه شهر نوسود، نودشه و ریجاب در حال اجرا است و تا پایان امسال به پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصد می‌رسد.

وی گفت : به احتمال زیاد این سه شهر باقی مانده در سال ۹۹ از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

شهبازی با بیان اینکه اکنون ۱۲۶۳ روستا در استان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: گازرسانی به ازگله در گذشته مقرر شده بود به صورت خط انتقال انجام شود، اما اکنون منتظر دریافت مجوز برای گازرسانی به این منطقه به صورت خط تغذیه هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۹۷ روستا در دست گازرسانی هستند افزود: در صورت گازرسانی به ۳۹۷ روستای ذکر شده برخورداری روستا‌های استان از گاز به ۸۴ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مجموع ۵۶۸ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد گفت: در مناطق زلزله‌زده کنتورخوانی انجام می‌شود، اما قبض برای آن‌ها صادر نشده است .

 

 

انتهای پیام/د

گازرسانی به سه شهر فاقد گاز استان

 

برچسب ها: گاز ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار