۲هزارو ۵۰۰مترمربع متر زمین جهت ساخت مدرسه در معمولان تامین شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۲هزارو ۵۰۰متر مربع متر زمین برای احداث مدارس تخریب شده شهر معمولان تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمد رضا حیدری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۲هزارو ۵۰۰متر مربع متر زمین برای احداث مدارس تخریب شده شهر معمولان تامین شد.

 حیدری اظهار داشت: با توجه به حجم بالای سیل در فروردین ماه و افزایش دبی رودخانه، حریم رودخانه کشکان مورد بررسی مجدد قرار گرفت و بر این اساس، ساخت و ساز‌ها باید در قالب حریم کارشناسی شده باشد و با توجه به اینکه تعدادی از مدارس تخریب شده هم اکنون در حریم (بستر رودخانه) واقع شده اند، ساخت این واحد‌های آموزشی باید با رعایت اصول ایمنی و خارج از حریم رودخانه صورت گیرد.

به گفته وی با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۲۰ طرح آموزشی در مناطق سیلزده تا آغاز سال تحصیلی به آموزش و پرورش استان تحویل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه کمتر از ۳ماه به آغاز سال تحصیلی باقی مانده است، براین اساس یکی از اولویت‌های مهم ما بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام متمرکز شده و بیش از ۷۰ درصد توان خود را در مناطق سیل زده استان به کار بسته ایم.

حیدری عنوان کرد: خوشبختانه با ظرفیت خیرین اقدامات امیدبخشی را شاهد خواهیم بود و در این راستا می‌طلبد تا همه مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان به خوبی از ظرفیت خیرین کشوری و استانی در ساخت مدارس بهره ببرند.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته نظرسنجی در بحث ساخت پروژه‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: این اقدام موجب می‌شود بر اساس تعداد دانش آموزان و نیاز واقعی منطقه و شهرستان، پروژه‌های آموزشی ساخته شود تا از منابع مالی به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/ر

 ۲هزارو ۵۰۰مترمربع متر زمین جهت ساخت مدرسه در معمولان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.