آقای گل فوتبال صربستان در پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس درصدد جذب آقای گل لیگ صربستان هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که پس از جدایی ماریو بودیمیر، درصدد جذب مهاجم جدیدی هستند، تلاش می‌کنند تا فوروارد خوبی پیدا کنند و در این راستا گفته می‌شود، نرمین هاسکیچ بوسنیایی که در فصل گذشته با ۲۴ گل آقای گل لیگ صربستان شد، مدنظر پرسپولیسی‌ها است.  

این بازیکن سابقه حضور در لیگ کشورش، صربستان و اسلواکی را دارد و از سال ۲۰۱۱ نیز در تیم ملی بوسنی بازی می‌کند. هاسکیچ که در فصل گذشته با ۲۴ گل آقای گل فوتبال صربستان شد، از نظر سایت ترانسفرمارکت، ۳۰۰ هزار یورو ارزش دارد که رقم خوبی برای سرخپوشان محسوب می‌شود.  

ساعتی پیش سایت‌های صربستانی در این باره نوشتند: پرسپولیس خواستار جذب بهترین گلزن لیگ صربستان شده است. هاسکیچ موفق شد فصل گذشته ۲۴ گل بزند و عنوان آقای گلی را از آن خود کند. باشگاه صربستانی که هاسکیچ در آن بازی می‌کند، در گذشته پیشنهاد ۷۰۰ هزار یورویی یک تیم را رد کرد و حالا پرسپولیس سراغ این بازیکن آمده است.

این سایت در پایان در خصوص پرسپولیس نوشت: این تیم قهرمان ایران و یکی از محبوبترین تیم‌های کشور است و در ورزشگاه آزادی با ظرفیت ۱۰۰ هزار نفر بازی می‌کند، اما این برای ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس کوچک است.

در پایان لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم بازیکنانی همچون علی علیپور، مهدی شریفی، محمد امین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی و ... در اختیار دارند و در فصل نقل و انتقالات احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کرده اند.


بیشتر بخوانید:

عرب: طبق نظر سرمربی اولویت باقی مانده، جذب یک مهاجم است/ می‌خواهیم استخوان‌بندی تیمی که به مقام قهرمانی رسیده را حفظ کنیم

بشار رسن قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد

طارمی حرف آخر را به پرسپولیسی‌ها زد/ جدایی بشار کلید خورد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار