نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی:

شورای اداری به عنوان اتاق جنگ اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم برنامه ریزی کند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:شورای اداری به عنوان اتاق جنگ اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ،حجت السلام و المسلمین قریشی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به مسائل و مشکلات اقتصادی مردم و تاکید مقام معظم رهبری بر حل این مشکلات ضروری است شورای اداری استان به عنوان اتاق جنگ در برابر توطئه‌های اقتصادی دشمن عمل کرده و بصورت جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم برنامه ریزی و با ویژه خواری، فساد و تخلفات اداری و توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان مقابله کند.

وی همچنین به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در چهلمین سالگرد تاسیس نهاد نماز جمعه در کشور قرار گرفتیم، متاسفانه در مدت این چهل سال هیچ تبلیغ اساسی برای این فریضه الهی در کشور صورت نگرفته است و ضروری است اقامه نماز جمعه بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مسئولان حضور در نماز جمعه را ریا تلقی نکرده و حضور پررنگ تری در نماز جمعه داشته باشند.

وی همچنین از فرمانداری و مسئولان شهرستان خواست تا امکانات لازم را برای تسهیل حضور مردم در نماز جمعه فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان گفت: مسّولان در رابطه با محتوای خطبه‌های نماز جمعه نظرات و پیشنهادات خود را ارایه دهند.
 
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری سومین جلسه شورای ادارای استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.