رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه خبر داد:

برگزاری کنگره ۹۲ هزار شهید با حضور مقام معظم رهبری

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت:کنگره ۹۲ هزار شهید بسیج با حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره ۹۲ هزار شهید بسیج با حضور مقام معظم رهبریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار احمد حق طلب پیش از ظهر پنج شنبه در دومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: سازمان حفظ آثار و نشر سپاه پاسداران عهده دار برگزاری کنگره و یادواره شهدا در کشور است و از ۱۰ سال پیش این کار جدی آغاز شده و برگزاری بعضی از کنگره‌ها تا ۱۴۰۰ پایان می‌یابد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور ادامه داد: کنگره شهدای استان‌ها مانند کنگره‌های اقشار، دانش آموزی، هنرمندان، عشایر و … که در سطح ملی برگزار می‌شود تا سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

وی گفت: بر اساس تصمیم گیری‌های به عمل آمده زمان هر استان در برگزاری کنگره هر ۱۰ سال یک بار خواهد بود البته کرمان، تهران، اصفهان و خراسان تا ۱۴۰۰ دومین کنگره را برگزار خواهند کرد.

سردار حق طلب بیان کرد: برگزاری این قبیل کنگره‌ها بنا به فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری است و ایشان تاکید دارند که کنگره شهدا تبدیل به یک مجلس ختم با شکوه نشود، بیشترین تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه تبیین دفاع مقدس و شهدا است و بر تولید کتاب و تولیدات فاخر دفاع مقدس تاکید می‌کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور تاکید کرد: امروز بهترین و مهم‌ترین کار برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها است چراکه مدیون دفاع مقدس و فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس هستیم.

سردار حق طلب گفت: امروز هر چالش و مشکلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در امور نظامی و امنیتی نه تنها با فرهنگ دفاع مقدس برطرف می‌شود بلکه در سازندگی، خودکفایی و … می‌توان از دفاع مقدس کمک گرفت.

وی بیان کرد: امروز جمعیت جوان ما هزاران کیلومتر آن طرف‌تر به عنوان مدافعین حرم از حریم اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند و حرکت گروه‌های جهادی نیز نشأت گرفته از دفاع مقدس است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور تاکید کرد: باید در برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل به امور اجتماعی و خدمات رسانی توجه شود، فعالیت کمیته رسانه برای انعکاس خبری اخبار کنگره مهم است.

سردار حق طلب بیان کرد: مهر ماه امسال کنگره استان مرکزی، دی ماه کنگره استان هرمزگان، اسفند ماه کنگره استان بوشهر و کنگره اقشار مربوط به شهدای عشایر اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سال تأسیس بسیج مستضعفین کنگره ۹۲ هزار شهید بسیج با حضور مقام معظم رهبری در هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

کنگره ۹۲ هزار شهید بسیج با حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.