تیم آلومینیوم اراک در راه آماده سازی

تیم آلومینیوم اراک روز گذشته با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب نفت مسجد سلیمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر دیروز در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تهران، به مصاف تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان رفت که با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب این تیم شد.

نماینده فوتبال استان مرکزی در رقابت‌های لیگ یک که این روز‌ها به منظور حضور قدرتمند در فصل جدید بازی‌ها در تهران اردوی آماده سازی خود را برپا کرده است در دومین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.

این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز، پنجشنبه، در کمپ الیاف برگزار شد.

آلومینیوم در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، مقابل تیم سرخپوشان پاکدشت قرار گرفت و در پایان موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند.

گفتنی است در این فصل تیم آلومینیوم در تلاش برای شکل گیری یک تیم منسجم و آماده است و در این راه محمود فکری به عنوان سرمربی در کنار تیم قرار گرفته است و همچنین سنگربانان تیم فوتبال آلومینیوم اراک، زیر نظر حسین ترابپور خود را برای حضور در فصل جدید رقابتهای لیگ یک آماده می‌کنند.

ترابپور که سالها به عنوان بازیکن و مربی در تیم استقلال تهران سابقه فعالیت دارد، فصل گذشته همراه با نساجی در لیگ برتر حاضر بود و در فصل جاری آلومینیوم اراک را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ی

آماده سازی آلومینیوم اراک

برچسب ها: فیفا ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.