یک میلیون و ۲۰۰ هزار نوآموز اردبیلی تحت طرح سنجش سلامت قرار می‌گیرند

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در طرح سنجش سلامت نوآموزان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضوان حکیم‌زاده در بازدید از روند اجرای سنجش نوآموزان عشایر شهرستان سرعین اظهار داشت: یک میلیون و 200 هزار نفر در طرح سنجش سلامت نوآموزان شرکت می‌کنند و طبق ارزیابی‌های به عمل آمده کشور ما جزو کشورهای پیشرو در غربالگری کودکان است.

وی با اشاره به این که اردبیل نیز جزو هشت استان برتر کشور در امر سنجش دانش‌آموزان به شمار می‌رود گفت: توسعه حوزه آموزشی و اهمیت به این برنامه‌ها برای ما یک اولویت اساسی و مهم است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته عدالت آموزشی را در سطح کشور فراهم کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که هیچ دانش‌آموزی بدون سنجش سلامت به کلاس درس نمی‌رود گفت: تمام تلاش ما بر این است که نوآموزان و دانش‌آموزان از بهترین شرایط تحصیلی بهره‌مند شوند و در این زمینه هیچ مشکلی باقی نماند.

حکیم‌زاده اظهار کرد: برنامه‌ریزی بر این قرار است تا شهریور تمامی دانش‌آموزان زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار بگیرند و از خدمات آن بهره‌مند شوند که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی ومهم مطرح است و باید متولیان و مسئولان مربوطه نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

وی بیان کرد: اهمیت به برنامه‌های مقطع ابتدایی بسیار حائز اهمیت و حساس است و در این زمینه باید تلاش‌های لازم برای دستیابی به اهداف مورد نظر ما را در این زمینه رهنمون شود.

انتهای پیام/‌س

اردبیل جزو استانهای برتر در حوزه طرح سنجش سلامت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار