اعطای بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

مدیر کل تعاون خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال۲۴۵ طرح مشاغل خانگی برای دریافت سه میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،رکنی، مدیر کل تعاون خراسان‌جنوبی از ایجاد ۱۵۹ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از آغاز امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت ۲۴۵ طرح مشاغل خانگی برای دریافت سه میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.


وی با اشاره به محوز‌های صادر شده در سال جاری اشاره و افزود: از آغاز امسال ۲۶۵ مجوز صادر شده که از این تعداد ۲۶۱ مجوز به صورت مستقل و چهار مجوز به صورت پشتیبان صادر شده است.


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی از اعطای اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به یک هزار و ۷۱۵ طرح در استان خبر داد و بیان داشت: اعتبارات مربوط به این طرح توزیع شهرستانی نشده و به صورت شناور است.


رکنی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات این طرح در مناطق روستایی و عشایری به صورت سالانه نبوده و کل اعتبارات در چهار مرحله به استان تخصیص یافته، تبیین کرد: شناسایی و معرفی طرح‌های اولویت‌دار طرح اشتغال پایدار روستایی به کمیته فنی استان، برعهده دستگاه‌های اجرایی تخصیصی است.
انتهای پیام/ب


ایجاد ۱۵۹ فرصت شعلی جدید در خراسان جنوبی

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.