تهیه نقشه حدنگاری ۳۰ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری

از ابتدای سال جاری تا کنون نقشه حد نگاری ۳۰ هزار و ۶۰۷ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری نهیه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال، نقشه حدنگاری در قالب طرح کاداستر برای ۳۰ هزار و ۶۰۷ هکتار از اراضی استان با تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تهیه و اجرا گردیده است.

وی افزود: از این میزان، ۱۴ هزار و ۴۳۰ هکتار از اراضی مربوط به شهرستان کوهرنگ، ۱۰ هزار و ۱۰۰ هکتار مربوط به شهرستان کیار و ۶ هزار و ۷۷ هکتار مربوط به شهرستان شهرکرد می‌باشد.

محمدی مقدم اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح کاداستر از سال ۱۳۹۴ تاکنون، حدود ۱۸ درصد اراضی ملی در استان معادل ۲۵۲ هزار و ۲۸۹ هکتار کاداستر گردیده است.

وی ادامه داد: امسال حدنگاری اراضی در سطحی معادل ۴۵۰ هزار هکتار با پیش بینی ۳۲ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی، در دستور کار بخش ممیزی اداره کل منابع طبیعی استان قرار گرفته است که در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال اجرایی می‌شود.

محمدی مقدم گفت: با اجرای عملیات کاداستر یا حدنگاری، مرز بین املاک دولت و اشخاص دقیقاً مشخص و حدود مالکیت اراضی ملی ثبت می‌گردد.

وی افزود: در سال گذشته، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، طرح کاداستر در ۸۱ هزار و ۹۳۱ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری اجرا گردید.

انتهای پیام/ف

اجرای طرح کاداستر در ۲۵۲ هزار و ۲۸۹ هکتار از اراضی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.