اتخاذ تدابیر امنیتی در پاریس در آستانه برگزاری فینال جام ملت‌های آفریقا

پلیس فرانسه در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال فینال جام ملت‌های آفریقا، تدابیر شدید امنیتی در پاریس که محل سکونت شمار زیادی از الجزایری و سنگالی‌تبار‌هاست، اتخاذ کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، در آستانه برگزاری بازی پایانی جام ملت‌های آفریقا بین تیم‌های ملی فوتبال الجزایر و سنگال، نیرو‌های امنیتی فرانسه در پاریس، تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کردند.

فرمانده پلیس فرانسه اعلام کرد ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی امنیتی، برای تامین امنیت خیابان شانزلیزه و اطراف آن، مستقر می‌شوند. با اینکه این بازی روز جمعه در قاهره پایتخت مصر برگزار خواهد شد، اما حضور شمار زیادی از الجزایری و سنگالی‌تبار‌ها در پاریس، پایتخت فرانسه، را به اتخاذ تدابیر ویژه وادار کرد. به ویژه که روز یکشنبه، پس از پیروزی الجزایر بر نیجریه، پاریس شاهد اغتشاشاتی بود.

همچنین مسئولان محلی در فرانسه به دستور پلیس، از نصب تلویزیون‌های بزرگ برای پخش این بازی، منصرف شدند، زیرا حضور تماشاگران دو تیم رقیب می‌تواند باعث ایجاد زمینه ناآرامی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، آفریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۹ تير ۱۳۹۸
کشور ناامن جهان مثل افغانستان وسوریه اما فرقش در این هست این جا داعش وطالبان آمریکایی ها قاتلان مردم بی گناه هستند و درفرانسه خود دولت
آخرین اخبار