فروش یک میلیارد ریالی در ۲ روز نخست نمایشگاه صنایع دستی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فروش یک میلیارد ریالی ۲ روز نخست دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خبر داد.

فروش یک میلیارد ریالی در  ۲ روز نخست مایشگاه صنایع دستیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حیدری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی مورد استقبال گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفت به طوری که آمار بازدید و فروش این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته با افزایشی قابل توجه همراه بوده است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را ۱۲۰ مورد اعلام کرد و گفت: ۵۵ غرفه مربوط به کرمانشاه و ۶۵ غرفه نیز مربوط به هنرمندان سایر استان‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه ۶۰ رشته صنایع دستی در استان فعال است، بیان کرد: در این نمایشگاه اغلب صنایع‌دستی هنرمندان کشور از جمله ارغوان‌بافی، گیوه‌بافی، میناکاری، البسه محلی، خیاطی، قلم‌زنی، ملیله‌سازی، حصیربافی، تراش شیشه، زیورآلات، قلم‌زنی و دیگر هنر‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

حیدری در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۳۱ تیر ماه دایر است، گفت: ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۲ است و ساعت بازدید در روز جمعه از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب خواهد بود.

 

انتهای  پیام/ز

 

۶۰ رشته صنایع دستی در استان کرمانشاه  فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار