کلاس‌های حرفه‌آموزی گام موثری در خودکفایی مددجویان است

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: ۱۰۰ نفر مددجو ودانش آموز عضو در کانون ولایت کمیته امداد این شهرستان در دوره‌های تابستانی امسال شرکت داشته‌اند.

کلاس‌های حرفه‌آموزی گام موثری در خودکفایی مددجویان استبه گزارش    خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت:  با توجه به اینکه امسال بحث حرفه‌آموزی مددجویان کمیته امداد از اهداف اصلی برگزاری این دوره‌ها بوده، از مجموع افرادی که از این کلاس‌ها بهره‌مند شده‌اندازمددجویان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

وی کلاس‌های حرفه‌آموزی را گام موثری در خودکفایی مددجویان دانست و اظهار کرد: با توجه به برگزاری استعدادیابی و نیازسنجی در کلاس‌های حرفه‌آموزی در کمیته امداد، این مهم می‌تواند بعد از اتمام دوره در نهایت موجب خودکفایی فرد و خانواده‌ها شود.

سیدمنصوررحیمی  اظهارداشت: پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بخصوص با بهره‌گیری از کلاس‌ها و رشته‌های فنی و کارآمد تاثیر بسزایی در رشد فرهنگی جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحن نیز گفت: به مناسبت دهه کرامت سه سری جهیزیه به نوعروسان صحنه‌ی تحت حمایت توسط موسسه خیریه آبشارعاطفه هادرمکان کانون فرهنگی بانوان شهرستان به ارزش ۱۵۰ مییون ریال اهداء شد.

 

انتهای پیام/ز

 

سه سری جهیزیه به نوعروسان صحنه‌ اهداء شد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.