برای قهرمانی در رقابت‌های پومسه برنامه‌ریزی داشتیم

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان گفت:۳ ماه است که تلاش می‌کنیم تا در این دوره از رقابت‌های پومسه مردان کشور به مقام نخست برسیم و برای قهرمانی در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی داشتیم که خدا را شکر جواب داد و موفق شدیم.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی استکی سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان قهرمانی اصفهان در رقابت‌های پومسه را حاصل برنامه‌ریزی جمعی دانست و اظهار داشت: ۳ ماه است که تلاش می‌کنیم تا در این دوره از رقابت‌های پومسه مردان کشور به مقام نخست برسیم و برای قهرمانی در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی داشتیم که خدا را شکر جواب داد و موفق شدیم.

وی در ادامه افزود: هم‌بستگی و هم‌دلی خوبی ایجاد شده و تمام قهرمانان را جمع کردیم و میزبانی رقابت‌ها نیز گرفتیم تا برنامه‌های‌مان کامل شود و خدا را شکر قهرمان شدیم.

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان درباره سطح فنی این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: سطح رقابت‌ها بسیار عالی بود. تعداد ورزشکاران بالا بوده و یک سوم شرکت کننده‌ها از قهرمانان جهان، آسیا و کشور بودند.

استکی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای قهرمانان این رقابت‌ها دارند، گفت: به احتمال زیاد نفرات نخست تا چهارم به اردوی تیم ملی دعوت شوند و ما تصمیم داریم این اردو را به صورت مقطعی و یا پی‌درپی با فاصله‌های متوالی ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت تکواندو را در استان اصفهان چگونه می‌بینید، تصریح کرد: اصفهان در تکواندو پتانسیل فوق‌العاده‌ای در هر ۲ بخش بازیکن و مربی دارد و فقط یک هماهنگ کننده لازم است که امیدوارم این اقدام انجام شود.

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان درباره زمان انتخاب رئیس این هیئت متذکر شد: ان شاءالله رئیس فدراسیون تکواندو و مدیرکل ورزش و جوانان استان، تصمیم به انتخاب گرفته و انتخابات را انجام می‌دهند و این اتفاق دست من نیست.

انتهای پیام/م

 

نظر سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان قهرمانی  اصفهان در رقابت‌های پومسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار