با حضور حناچی انجام شد؛

بهره برداری از مرکز بازیافت MRF و پارک حشرات و خزندگان غول پیکر

شهردار تهران از افتتاح دو مرکز بازیافت MRF و پارک حشرات و خزندگان غول پیکر در منطقه ۲ خبر داد.

بهره برداری از مرکز بازیافت MRF و پارک حشرات و خزندگان غول پیکربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد افتتاح چند پروژه مدیریت شهری در منطقه ۲ تهران بودیم.

شهردار تهران گفت: پروژه مرکز تخصصی بازیافت MRF نخستین پروژه‌ای بود که در منطقه ۲ با هدف تفکیک زباله در مبدأ به بهره برداری رسید و نزدیک به ۲ هزار و ۸۰۰ متر فضای مفید این مرکز است.

او با اشاره به افتتاح پارک حشرات و خزندگان غول پیکر افزود: پارک حشرات و خزندگان غول پیکر دومین پروژه‌ای بود که با هدف آموزش کودکان و نوجوانان برای استفاده از ظرفیت‌های این بوستان به بهره‌برداری رسید.

حناچی با تأکید بر سیاست مدیریت شهری برای حفظ بافت‌ها در پایتخت گفت: سومین پروژه بوستان پدر بود که از محل سیاست‌های حفظ باغات و تبدیل آن‌ها به عرصه‌های عمومی به بهره‌برداری رسید و در آینده نیز باغی را در منطقه ۱۴ افتتاح خواهیم کرد.

او با اشاره به بازدید امروز خود از چند اپلیکیشن دانش بنیان افزود: امیدواریم بتوانیم با حل برخی از مشکلات این اپلیکیشن‌های دانش بنیان را نهایی کنیم.

شهردار تهران درباره میزان هزینه کرد برای افتتاح بوستان پدر گفت: در مجموع برای این بوستان و باغ وثوق الدوله مبلغی بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

حناچی در پاسخ به این سوال که مرجع تظلم خواهی در شهرداری تهران کدام مرکز است؟ بیان کرد: شهروندان گزارش‌های خود را می‌توانند به سامانه ۱۳۷ و شماره ۱۸۸۸ اعلام کنند تا همکاران من بعد از دسته‌بندی گزارشات به آن‌ها رسیدگی کنند.

آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مدیریت شهری در بوستان پدر امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار