رای الیوم گزارش داد؛

وزیر خارجه بحرین بداند که اسرائیل مجانی از هیچ کشوری حمایت نمی‌کند

رای الیوم نوشت وزیر خارجه بحرین که به دلیل دیدار با همتای اسرائیلی خود در واشنگتن اشتباه بزرگی مرتکب شد باید بداند صهیونیست‌ها مجانی از کسی حمایت نخواهند کرد.

رای الیوم: وزیر خارجه بحرین بداند که اسرائیل مجانی از هیچ کشوری حمایت نمی‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الکترونیکی رای الیوم در سرمقاله امروز خود نوشت: وقتی شیخ خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین، با وزیر خارجه رژیم اشغالگر اسرائیل آشکارا در حاشیه کنفرانس آزادی ادیان در واشنگتن دیدار و با او گفتگو کرد و به جیسون گرینبلات، دستیار وزیر خارجه آمریکا و فرستاده او در روند صلح خاورمیانه اجازه داد تصاویر را منتشر کند در اصل بر تمایل شدید خود برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و عمدا خواست میلیون‌ها عرب و مسلمان را تحریک کند که با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفند و آن را اشتباه خیلی بزرگی می‌دانند.

شیخ خالد ”نماینده“ عادی سازی روابط کشور‌های عربی با اسرائیل شده است و از تحریک مخالفان عادی سازی لذت می‌برد به همین سبب آشکارا در مناسبت‌های مختلف با مقامات اسرائیلی دیدار می‌کند و حتی برای دیدار با آن‌ها خودش مناسبت خلق می‌کند مانند آنچه در مراسم استقبال از نمایندگان رسانه‌های اسرائیل رخ داد؛ که شیخ خالد از آن‌ها برای پوشش خبری کنفرانس منامه دعوت کرده بود.

وزیر خارجه بحرین در حالی به اقدامات عادی سازی دست می‌زند که کابینه راستگرا و نژادپرست اسرائیل گزینه تاسیس دو کشور را ناکام می‌گذارد، بیش از دو میلیون مسلمان را در غزه تحت فشار قرار می‌دهد، به قصد کُشت به سمت هزاران تظاهرکننده بی دفاع در مرز‌ها تیراندازی می‌کند و دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در قدس اشغالی افتخار می‌کند که در مراسم افتتاح تونل زیر مسجد الاقصی حضور داشته است.‌

در ادامه این گزارش آمده است: نمی‌دانیم چه چیزی پشت این عناد و دشمنی وزیر خارجه بحرین قرار دارد و چرا احساسات میلیون‌ها مسلمان و عرب را نادیده می‌گیرد و با مقامات اسرائیلی که دستان آن‌ها به خون بی گناهان در فلسطین و قبل از آن مردم بی گناه لبنان، سوریه، اردن و مصر آلوده است دیدار می‌کند و در چالشی بی سابقه این گناه را آشکارا انجام می‌دهد.

به شیخ خالد تاکید می‌کنیم اسرائیل مجانی از بحرین حمایت نخواهد کرد در اصل تل آویو دیگر قادر نخواهد بود از خود حمایت کند و در زمین به دنبال جایی است از شر موشک‌های نقطه زنی فرار کند که از چهار جهت آن را محاصره کرده است، البته به جز سمت دریا که به زودی پایگاه‌های این موشک‌ها به دریا هم می‌رسد. از سوی دیگر آمریکایی هم که بعد از شکست در سوریه و بر باد دادن ۹۰ میلیارد دلار به فرار از این کشور مجبور شد به زودی شکست خورده از خلیج فارس هم فرار خواهد کرد همانگونه که از سومالی فرار کرد. در اینجا از صحبت حسنی مبارک، دوست تاریخی شیخ خالد و بحرین کمک می‌گیریم که گفت: کسی که با ردای آمریکا خود را بپوشاند، عریان است.

در پایان این یادداشت آمده است: این صحبت ما خطاب به همه مقامات کشور‌های عربی است که شیوه وزیر خارجه بحرین را پیش گرفته اند، به خصوص امارات، سلطان نشین عمان و عربستان. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۹ تير ۱۳۹۸
ایشون مضنون اصلی در بلعیدن خاشقچیه!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۷ ۲۹ تير ۱۳۹۸
قابل توجه سردبیر رای الیوم: کمی به فیزیک بدنی این شخص یعنی بقرة شیخ خالد بن احمد آل خلیفه بیندازید دیگر بدون هیچ تفسیر و تحلیلی به نتایج عالی خواهید رسید کسی در هیئت ظاهری یک انسان ولی در اصل یگ "گاوشیرده" وقتی شیرش هم خشک شود ارباب گاوچران از گوشتش بهره خواهد برد.........در هر وضعیتی گاوچران از او نفع خواهد برد این گاو از علف آن خورد که مستی و سیری اوست
و گاوچران با تعلیف از او آن خورد که هستی اوست ولی چون شدیداً در دنیای "گاوان شیرده و علف" درگیر است این حقیقت را هرگز نخواهد فهمید و یا اینکه مقاومت شدید میکند که نفهمد....................
آخرین اخبار