مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان:

۸۰ دستگاه تراکتور به دهیاری‌های شرق استان سمنان اعطا شد

مهدی صمیمیان گفت: هدف از اعطای تراکتور به دهیاری ها ی شرق استان سمنان افزایش توسعه و آبادانی در روستا‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت: در روز‌های آینده آیین نمادین اعطای ۱۰ دستگاه تراکتور دیگر به دهیاری‌های شهرستان میامی انجام می‌شود و با اجرای طرح‌های از این دست می‌توان روند توسعه و اشتغال آفرینی در روستا‌های استان را سرعت بخشید.

وی افزود: در ۲ سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های محرومیت زدایی با همکاری یکی از بانک‌های عامل استان و بنیاد علوی به روستاییان استان اعطا شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان اضافه کرد: کارمزد تسهیلات اعطا شده در این بخش به ۴۵۶ روستایی استان هشت درصد و با بازپرداخت پنج ساله است.

 وی تصریح کرد: همچنین اعتبار‌هایی با همکاری یکی دیگر از بانک‌های عامل استان به دهیاری‌های استان سمنان اعطا می‌شود که این تسهیلات هم با کارمزد هشت درصد، یکسال تنفس برای بازپرداخت داشته و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات هم پنج ساله است.

صمیمیان در پایان بیان کرد: توجه به دغدغه‌های روستائیان در دستور کار مسئولان استان قرار دارد و با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع مشکلات دهیاری‌های سمنان در سال جاری تلاش می‌شود.

سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

انتهای پیام / م

توجه به دغدغه‌های روستائیان در دستور کار مسئولان استان قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار