افتتاح طرح‌های خدماتی حمایتی در کامیاران

به مناسبت هفته بهزیستی ۱۱ طرح خدماتی، حمایتی و مشاوره‌ای در مناطق مختلف شهری و روستایی کامیاران به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح‌های خدماتی حمایتی در کامیارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس بهزیستی کامیاران اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ساخت و تحویل مسکن معلولان، مرکز خصوصی روزانه جامع توانبخشی - آموزشی معلولین ذهنی و جسمی، مرکز شنوایی سنجی و مهدکودک است.
حبیب  ابراهیمی افزود: چهار واحد مسکونی برای خانوار‌های دارای ۲ معلول در روستا‌های پالنگان، زیویه، احمدآباد و شاهینی که با اعتبار یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال ساخته شده بود در هفته گذشته تحویل متقاضیان واجد شرایط شد.
وی با اشاره به اینکه ۴ واحد مسکونی ویژه خانوار‌های تک معلولیتی نیز در روستا‌های چرسانه، ماراب، امیر آباد و خامسان ساخته و افتتاح شداضافه کرد: برای ساخت این واحد‌ها یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
ابراهیمی با بیان اینکه مرکز خصوصی روزانه جامع توانبخشی - آموزشی معلولین ذهنی و جسمی از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این هفته است، گفت: اعتبار این طرح یک میلیارد ریال با ظرفیت پذیرش ۵۰ معلول و اشتغالزایی هفت نفر است.
وی در خصوص دیگر طرح‌های افتتاح شده در این هفته تاکید کرد: مرکز شنوایی سنجی در اداره بهزیستی و یک باب مهدکودک با ظرفیت پذیرش ۵۰ کودک جمعاً با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است.
۱۱۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.

انتهای پیام/ت

اجرای 11 طرح حمایتی درکامیاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.